Saturday, March 08, 2014

Green Gate here we comes!

 Hej Hej!
Nu är jag verkligen sååå glad! Inredningsresan ni vet, den som jag hoppas att du inte missat att boka in dig på, SE --> http://www.vanerbuss.se/index.php/2013-11-03-23-32-44/allaresor?view=destination&layout=default&destination_id=166
 Jag trodde att jag lyckats göra det mest perfekta programmet, ler. Men ack, då blev vi inbjudna av Green Gate och komma till deras Show Room på morgonen innan vi åker till Ledreborgs livsstillsmässa. Wow, tänk att vi som privatpersoner ska få komma in ditt och få fika, samt att få se den nya, kommande kollektionen!!! Häftigt va!
 Det är något som man annars inte får göra, så vi kan känna oss riktigt ärade. 
 Den här resan kommer att bli helt otroligt underbar! Det finns verkligen något för alla som har sinne och längtan till det där lilla extra i livet. 
 Jag kan knappt bärga mig till Kristi himmelfärds den 29 Maj! Missa inte att följa med vi kommer att besöka magiska platser, äta fantastisk mat, dricka gott, skratta och njuta av livet goda! 
 Åh, visst är väl livet härligt! Tre sköna dagar med människor som också älskar att unna sig. 
Har du ingen att åka med så oroa dig inte för det, vi blir alltid ett glatt gäng! Några åker varje år men det är alltid många nya trevliga ansikten!
 UNNA DIG! 
PÖSS!! /Petra E

2 comments:

  1. Oh, it's very tender photos! I like these cups!
    Thank you for tender spring mood :))

    ReplyDelete
  2. Hej!

    Eftersom du har en fantastiskt fin och inspirerande blogg vill jag bjuda in dig till att medverka i Inspobanken!

    Inspobanken är en samlingsplats för oss Inrednings-, design- och inspirationsbloggare som liksom jag saknar Fabriken. Vi samlas för en fritt tolkad bild varje söndag och varje månad med ett tema.

    Ett roligt sätt att möta fler likasinnade bloggare och en Inspobank som hela tiden växer för våra inspirationstörstiga läsare!

    Titta gärna in och lämna en länk till din Söndagsbild redan idag!

    Ha en fin dag!

    Sofia / Inspobanken

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra